Infolinia (pn-pt od 9:00-15:00)

+48 503 919 700

45.00 In stock Podnoszenie Poprzeczki

Podnoszenie Poprzeczki

    • Ocena:
    • 5.00 / 5
    • ( 1 )
  • Dostępność: Czekamy na dostawę

  • Wysyłka: od: 7,00 zł
  • Producent: Aha
  • Kod produktu: 3107
  • Darmowa dostawa od 400,00 zł
  • Zapytaj o ten produkt

Cena: 45,00 zł

Chwilowo brak

Zakupy bez logowania
dodaj produkt do koszyka i złóż zamówienie

Zapłacisz szybko i wygodnie przez płatności online

płatności online

Opis produktu

Autor Książki: Al Kavadlo
format: 21,5x28
ISBN: 9788372293527
rok wydania: 2013
liczba stron: 200

Poznasz techniki pozwalające wyrzeźbić górną partię ciała oraz wykonywać spektakularne ćwiczenia.
-Funkcjonalny trening siłowy na drążku
-Szczegółowe wyjaśnienia techniki ćwiczeń
-Kolejne, coraz trudniejsze kroki zaawansowania
-Fotografie instruktażowe wykonane w parkach i na ulicach Nowego Jorku

Formę sportową trzeba wypracować, nie przyjdzie sama! Nie zrobi tego za nas ani karta członkowska siłowni, ani kupno bieżni czy nowego zestawu lśniących ciężarków. Wzięcie tej odpowiedzialności oznacza, iż jedynie ty ponosisz winę za niedostatek formy. Ale z drugiej strony jest to też piękne - aby być wysportowanym, nie potrzebujesz niczego z zewnątrz, wszystko, co niezbędne, masz w sobie.
Dowiesz się:
-Jak korzystać z różnych typów drążków?
-Jak równoważyć podciągnięcia na drążku z innymi zaawansowanymi ćwiczeniami?
-Jak utworzyć z tych ćwiczeń kompleksowy program treningu?

Dla sportowca trening na drążku to konieczność. Dlaczego? Fizyka. Podnosząc ciężary lub ćwicząc kalistenikę na podłodze zawsze przemieszczamy obciążenie do góry. Martwy ciąg, uginanie, pompki, przysiady, nadrzuty - wszystko to polega na unoszeniu ciężaru. Potrzebny jest także ruch w stronę odwrotną - temu służy drążek. ,,Znam wielu wielkich, napakowanych ciężarowców, którzy potrafią wyciskać olbrzymie ciężary w siłowni. Ale czy zrobią wejście siłowe na drążek? Wagę przodem? Pięć przewrotek? Nie ma mowy. Wielu sportowców postrzega drążek jedynie jako narzędzie do podciągania się. Tymczasem obok licznej rodziny podciągnięć można wykonywać szeroki zakres pompek (na poręczach), wyciskania, ćwiczeń na chwyt i mięśnie brzucha." Paul Wade, 2012

Oceny i komentarze użytkowników

    • 5

    Książka super, urodziny mojego syna zostały uratowane dzięki szybkiej wysyłce. Dziękuję.

Dodaj Komentarz

Ocena:

weryfikator

Zapytaj o szczegóły

weryfikator